June 30, 2014

Hello gorgeous girl!


Και λίγο πριν βγει ο μήνας να 'μαι και εγώ!
Είπα τουλάχιστον να κάνω δύο αναρτήσεις τον μήνα,μην πιάσει τελείως αράχνες το blog μου.

Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια μανία με τα παλιά μου κιτ.Έτσι ξέθαψα ένα περσινό κιτ του studio calico (του Απριλίου αν δεν κάνω λάθος ) και το ευχαριστήθηκα πολύ.Ποτέ δεν "σπάω" τα κιτ μου, τα κρατάω πάντα όπως είναι και καθώς ψάχνω στις φωτογραφίες μου προσπαθώ να βρω ποιο κιτ ταιριάζει.Για το συγκεκριμένο κιτ βρήκα αρκετές οπότε θα το δείτε αρκετές φορές στο επόμενο διάστημα.


Την συγκεκριμένη πρέπει να έχει 20 μέρες που την έχω κάνει ( πριν 10 μέρες την ανέβασα στο gallery του sc,10 μέρες θα μου πήρε να την περάσω στον υπολογιστή ).
.Και η αλήθεια είναι ότι μαζί με αυτήν έχω κάνει και άλλες πολλές αλλά η όλη διαδικασία του blogging αλήθεια σας λέω με σκοτώνει.Τράβα φωτογραφίες,πέρνα τις στον υπολογιστή,άντε και να τις επεξεργαστείς...Κούραση.
Μόνο εγώ το βλέπω έτσι?

Αρκετά γκρίνιαξα!

Ελπίζω να σας άρεσε!

Μέχρι την επόμενη φορά,


5 comments:

  1. Ε ναι λοιπόν,μας αρέσει(και μάλιστα πάρα πολύ) και ξανα ναι είναι όντως κούραση κι αν όχι κούραση,είναι μεγάλη μανούρα.Να τις βάζεις σιγά σιγά να τις βλέπουμε κι εμείς αυτές που έφτιαξες.Πολλά φιλάκια.

    ReplyDelete
  2. Τέλεια Μαράκι!!!!Πολυ παιχνιδιάρα...όπως και η Φωτεινούλα άλλωστε!!Αγαπώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  3. Μαράκι μας είχες λείψει, μας εμπνεεις , και πραγματικά αναρωτιόμουν γιατί!!Χάρηκα πολύ που είδα συνθεση σου και περιμένω να δω και άλλες..και αλπμουμάκια!!!χιχι..Μου άρεσε αυτό που ειπες που ψαχνεις τρόπους να χρησιμοποιησεις τα παλια σου υλικα....Πρεπει να το κανουμε όλοι αυτο.

    ReplyDelete
  4. πωπω...κρατάς τα κίτ ατόφια ε??χμμμ...δεν είναι κακή ιδέα, φαντάζομαι πιάνουν και λιγότερο χώρο έτσι...(σαν γνήσιιος παρθένος που εχει εμμονή με την τάξη αυτό μου έκανε εντύπωση εμένα!)....το στήσιμο είναι φανταστικό, απο τα αγαπημένα μου, μάλλον θα σε σκραπλιφτάρω!αγαπώ Φωτεινή, είναι τόσο χαμογελαστή και λαμπερή, ευτυχισμένο κοριτσάκι!να είναι πάντα έτσι!μπράβο μανούλα Μαρία!

    ReplyDelete
  5. Τι όμορφη και αυτή! Οι σελίδες σου είναι πάντα φωτεθινές και καθαρές! Και πώς αλλιώς με τετοια φωτεινή κορούλα? :-)

    ReplyDelete